Skøyte- og Hockeyskolen

Hockeyskolen er hver onsdag fra 17.50-18.40.

Oppstart Skøyte- og hockeyskolen 6. september 2023

Hockey og skøyteskolen er første steg for å bli en hockey spiller. Her starter vi med å krype på isen, reise oss opp, gå på skøyter, bruk av puck og kølle og til slutt spille ishockey. På hockeyskolen er det leken og det sosiale som står i sentrum. Hovedfokus for trenerne er at ungene har det gøy og opplever mestring. Som foreldre må man være klar over at ishockey er en veldig utfordrende idrett som krever balanse, koordinasjon, styrke og motorikk  og derfor er det viktig med tålmodighet og oppmuntring.

De tre første treningene er gratis og uten forpliktelser.

Alle barn som vil være med på hockeyskolen må registreres i SPOND. Bruk app eller nettsiden (ved hjelp av linken) til SPOND for å registrere barnet med navn og fødselsdato, samt minst en foresatt. All informasjon blir delt her og det kommer obligatorisk påmelding før hver trening. Det er ikke lov å komme uanmeldt til trening pga korona-situasjonen, klubbens retningslinjer for trening og eventuelle begrensninger/smittevernstiltak distribueres i gruppen.

Her finner dere link til registrering av spillere som deltar på Hockyskolen, det er  viktig at alle benytter denne:

Spillerregistrering/Påmelding

Ansvarlig hockeyskolen:

Nina Karin Wahlund

Epost: hockey@lyderhornishockeyklubb.no

Tlf: 92436533

Se filmer fra GET Skøyte- og Hockeyskole modellen:

Minstekrav til utstyr er skøyter, hjelm og vinter hansker/vanter.

Ta gjerne kontakt med undertegnede for mer informasjon.

Vel møtt 🙂

Spillerregistrering

Se link for treningsavgift.

Lyderhorns Ishockeyskole er nå på Facebook

Ansvarlig hockeyskolen: