U8

Dette er siden til U8-laget i klubben. Dette er spillere født 2016 U8-laget er gjerne første stoppested etter Hockeyskolen. Og det er kanskje gjennom U8 at de fleste barna får spille sine første hockeykamper, gjerne mens de enda er en del av Hockeyskolen. Gruppen begynner å bli godt kjent med hverandre etter et par år med ishockey sammen 🙂

U8 spiller kamper omtrent en helg i måneden og stiller med så mange lag som mulig. Kampene spilles med 3 mot 3, uten keeper. Vi legger også opp til en hockeytur med en overnatting. Det er ikke obligatorisk oppmøte til kamphelgene, men vi vil gjerne ha med alle som kan!

U8 består av godt humør, flinke trenere, engasjerte foreldre og entusiastiske barn!

Nedenfor finner dere kontaktinformasjon til organisasjonen rundt laget,

ikke nøl med å ta kontakt hvis dere lurer på noe.

Treningstider

Lagavgift

Her finner dere link til registrering av spillere i klassen U8, viktig at alle benytter denne:

Spillerregistrering

Hovedtrener: