U9

Dette er siden til U9-laget, spillere født i 2015. Dette er en fin gruppe med unger som etter hvert har fått en del timer på is. Trenerne og laglederne fokuserer på å lære inn taktiske vurderinger, samtidig begynner barna å modnes i hodet og spilleforståelse og samspill tar mer og mer over.

U9 trener sammen med U8, og spiller stort sett kamper 3 mot 3.

Vi har normalt kamper lørdag eller søndag en gang i måneden. Disse går stort sett på Iskanten eller i Bergenshallen. Men en gang i løpet av sesongen forsøker vi å få til en overnattingstur med kamper til enten Stavanger eller Haugesund.

Selv om flere av spillerne har spilt et par år nå, ønsker vi hjertelig velkommen nye fra Hockeyskolen. Vi tar imot nye spillere som har kommet gjennom hockeyskolen hele året, og de får spille like mye som alle andre.

Det er ikke obligatorisk oppmøte til kampdagene, men vi ønsker å ha med så mange som mulig hver gang.

Velkommen til en spennende idrett, som både gutter og jenter trives veldig godt med og som har en fantastisk samlende garderobekultur.

Nedenfor finner dere kontaktinformasjon til organisasjonen rundt laget,

ikke nøl med å ta kontakt hvis dere lurer på noe.

Treningstider

Lagavgift

Her finner dere link til registrering av spillere i klassen U9, viktig at alle benytter denne:

Spillerregistrering

Hovedtrener: